Alla inlägg under juli 2011

Av Bella Ericsson - 21 juli 2011 19:18

Har så 7kt ont i huvudet just nu...   . JAG ÄLSKAR SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt inne på Twilight nu... Och Seht (BooBoo Stewart)...... Så söt han är   ! Började på den igår och läste den idag och ska göra det imon med och jag har bestämmt att jag SKA  ha läst ut den till 18-19 November.. Haha jag vet lite knäppt men jag är sån. I   SMURFS!! Vad gör man om man är helt nerkörd i typ Så länge vi båda andas? Haha föresten vill inte veta ;)

Tipsa gärna era vänner om bloggen

Av Bella Ericsson - 19 juli 2011 11:05

Ååååh behöver hjälp!! Vet inte vad jag ska skriva mer på Konserten 2... Kan ni hjälpa mig? Jag skriver nämligen en berättelse om min 2 stora idoler som har flyttat ihop i sagan och jag vet inte vad jag ska skriva...!!!

Av Bella Ericsson - 18 juli 2011 16:29

Hej nu får ni hjälpa mig med en grej... Tycker ni att jah ska skriva i frågerutan "Varför är du så trög?" till mig själv? Bara för att jah har tråkigt.. Kommentera med "JA!!" om jah ska göra det :)

Av Bella Ericsson - 18 juli 2011 16:25

... Hej när det gäller frågerutan.. Skriv gärna erat riktiga namn på något ställe för annars blir jag r1 förvirrad för jag inte vet vem det är   . Vill gjärna veta vem/vilka det är :) ni måste inte med det skulle hjälpa.

Av Bella Ericsson - 14 juli 2011 17:01

Hellu på er!


Idag rengnar det här på Öland :(

Men jag bryr mig inte eftersom jag ska på HPOD d2 (Harry Potter Och Dödsrelikerna del 2) ikväll med mamma. Det är 3D!! Yippy! Längtar. Haha Tom Dolder eller som han mer är känd för Lord Voldermort. *HOST* Gubbe. Han säger ju "Only I can live forever" eller "Bara jag kan leva för alltid" pfft sure... Dra den där om Rödluvan och Vargen nu när du ändå håller på. Korkskalle= Tom Dolder ^_^

 

Saknar mina 2 små systrar. Paula Sorik och Frida Ström. Lav u systrar!

Måste gå ska strax slänga mig i soffan inne hos mormor och morfar och sen ska vi käka. Sen blirre HP


//Bella

Av Bella Ericsson - 11 juli 2011 21:42

Usch... Mår inte bra just nu... Ont i huvudet... MÅR PYTON!!

Usch ge mig förslag på vad jag kan göra. Vill inte bara sitta här även om det är kul. Aja är skönt på Öland iaf

Av Bella Ericsson - 10 juli 2011 20:43

  Tjaba tjena hallå!


Andrea här. Sitter framför datorn och har så 7kt ont i ryggen. Ni kanske undrar vf jah har skrivit "Känner mig som Kristen Stewart" som rubrik jo då ska jah berätta. Jag har mitt hår bakom öronen och dom flesta bilder jah har sett på Kristen så har hon det med :) Haha känns skumt att sitta och skriva det


//Andrea


P.s Vill hälsa till världens bästa Hanna Åverling   

Av Bella Ericsson - 10 juli 2011 17:37

Happ då sitter man här igen... Aja det ärju bara kul :)vad ska jag göra?? kan man få något förslag från er? Aja längtar till Kolmården!

Presentation

Välkomen till Bella Saade Ericsson!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Var det rätt att Lorren vann??
 Absolut!!!
 Ja!!
 Nja...
 Kanske...
 Nej...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards