Alla inlägg under november 2011

Av Bella Ericsson - 30 november 2011 16:50

HJÄLP MIG!

 

Till alla er som läser! Snälla hjälp! Jag är ju en tjej på 14 år som blir mobbar och retad i skolan och idag på idrotten så fick jag slag mot huvudet, i magen och på benen...  Ingen märkte att jag var skadad/ledsen så alla bara fortsatte att springa (körde Indiansmyg/tomtesmyg/busungarna/surgärring.. Aa massa andra namn) och jag bara låg på golvet och grät inte ens läraren märkte det. Så vad ska jag göra? Gå till skolan? Nee...

Av Bella Ericsson - 20 november 2011 16:54

Tjenixen bloggen!

 

Nu är man tillbaka efter min "semester" från bloggen.

Har haft lite mkt att göra med skolan...

Mobbare, elaka klasskompisar m.m Ja ni fattar nog

 

 

 

Hosta.....

Vad tycker ni om det??

Jag HATAR det.. Har hostat i snart två veckor.. Usch

 

 

 

Men kan inte ni hjälpa mig lite?

Jag sitterr här och funderar på att  skriva lite om grejer som NI

gillar men jag vet ju inte vad ni gillar så ni kan ju skriva en

kommentar om vad just DU vill att jag ska skriva.

Ni får ju även be mig lägga upp en video eller två

på era idoler. Så det är bara att börja skriva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Bella

Presentation

Välkomen till Bella Saade Ericsson!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Var det rätt att Lorren vann??
 Absolut!!!
 Ja!!
 Nja...
 Kanske...
 Nej...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards