Alla inlägg under augusti 2011

Av Bella Ericsson - 31 augusti 2011 19:45

Yippy!

 

På Lördag firar Jakob och jag en månad!!

Jag har inte sett grabben på typ två månader    och den senaste gången jag såg honom var på UV-lägret i år.

 

Ha de gött. Ska ut och FÖRSÖKA sälja jultidningar.

 

// Love B

Av Bella Ericsson - 24 augusti 2011 17:15

Hej på er.


Jag tycker så 7kt synd om Selena Gomez!

Jag läser ofta tidningen Julia och när jag nu kollar iden så ser jag en grej om Selena.


Det står;


"Selena hatad av Bieber-fans


Att vara ihop med Justin Bieber är inte helt lätt, det har Selena Gomez fått uppleva. Flera Justin-fans har nämligen fått allt för mycket Bieber-feber ocg gått till attack mot sin idols flickvän på Twitter.com efter att pussbilder fråån parets semester i Maui publicerats i tidningar.



Av Bella Ericsson - 19 augusti 2011 16:03

Usch.. Skolan börjar på Måndag... Yippi -_-'.. Orkar inte 1 ******* ******* år till... Det ända som är bra med att skolan börjar är att jag kanske får träffa Jakob mer än vad jag har gjort innan. Du kanske undrar vem Jakob är? Min pv (pv= pojkvän)! Någon som har något bra musik tips till mig??//Kramizar från mig

Presentation

Välkomen till Bella Saade Ericsson!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Var det rätt att Lorren vann??
 Absolut!!!
 Ja!!
 Nja...
 Kanske...
 Nej...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards